سئو سایت در تهران | انواع خدمات بهینه سازی سایت

سئو سایت در تهران ، در این نوشته ابتدا با مشکلات کارفرمایان با شرکت های فعال در زمینه بهینه سازی وبسایت آشنا می شوید. سپس با روش کار آکادمی تیکال و مراحل انجام یک پروژه سئو سایت توسط ما آشنا می شوید.

سئو سایت در تهران توسط شرکت های فعال در این حوزه در حال حاضر انجام می‌شود.اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مشتریان زیادی روزانه با ما تماس میگیرند و نسبت به خدمات شرکت ها و افراد ارائه دهنده خدمات بهینه سازی و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو اعلام نارضایتی می‌کنند.

اما مشکل کار کجاست؟

بسیاری از کارفرمایان نسبت به هزینه های سئو دچار اشتباه می شوند.

یعنی می خواهند با هزینه های کمتر به نتایج بهتری در زمینه جایگاه وبسایت خود در نتایج جستجو برسند.

اما آیا واقعا می توان با هزینه کم نتیجه بهتری در این دنیای پررقابت در میان سایت ها بدست آورد؟

من بعید می دانم.

ما در آکادمی تیکال سعی میکنیم با برآورد هزینه معقول و مناسب بهترین خدمات را در زمینه بهینه سازی وبسایت به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

تعهد ما در انجام با کیفیت پروژه های تولید محتوا و سئو به مشتریان عزیز اولویت اصلی در کسب و کار ما می باشد.

برنامه ما برای بهبود جایگاه وبسایت شما مشتریان عزیز در نتایج جستجو به شرح زیر می باشد.

سئو سایت در تهران

مراحل انجام پروژه های سئو توسط آکادمی تیکال

  1. مشاوره و صحبت با مشتری جهت تعیین نوع کسب و کار و اهداف آن
  2. تحقیق کلمات کلیدی و تفکیک آنها 
  3. تعیین استراتژی سئو 
  4. تولید محتوا و انتشار آن
  5. اقدامات بعد از انتشار محتوا و رساندن محتوا به صفحه اول گوگل

مشاوره و صحبت با مشتری جهت تعیین نوع کسب و کار و اهداف آن

اولین گام برای شروع کار شناخت کسب و کار شما و هدف شما از تولید محتوا و سئو است.

هدف یک وبسایت خبری از بهینه سازی با یک سایت فروشگاهی یا خدماتی بسیار متفاوت است.

پس اولین قدم ما برای شروع کار شناسایی اهداف مشتری از تولید محتوا است.

تحقیق کلمات کلیدی و تفکیک انها

بارها در پروزه های سئو دیده ایم که کارفرما طبق تجربه شخصی خود به ما اصرار میکند که کار بهینه سازی سایتش را برای یک یا چند کلیدواژه آغاز کنیم.

اما پس از تحقیق کلمات کلیدی متوجه می شویم که این کلمات برای سایت مشتری مناسب نیست و کاربری که از این طریق وارد سایت میشود تبدیل به مشتری نخواهد شد.

تعیین یک استراتژی مناسب برای سئو

بعد از جستجوی کلیدواژه های مناسب برای سایت نوبت تعیین یک استراتژی مناسب برای سئوی آن وبسایت است.

این استراتژی بسته به عمر دامنه سایت، سختی کلمات کلیدی و رقبای فعال در ان حوزه تعیین می شود.

هدف تعیین استراتژی سئو رسیدن به بهترین نتیجه ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن برای سایت است.

تولید محتوا و انتشار آن

پس از آنالیز کلمات کلیدی و تعیین استراتژی نوبت به اصلی ترین کار یعنی تولید محتوا است.

تولید محتوا با توجه به نیت کاربر از جستجو در اینترنت و تبدیل آن به مشتری صورت می گیرد.

ما برای تولید محتوا از بهترین و مناسب ترین روش برای موضوع و نوع کسب و کار شما استفاده می کنیم.

نوشتن محتوای خوب نیازمند آنالیز دقیق و ذهن خلاق برای گرفتن بهترین نتیجه است.

اقدامات پس از انتشار محتوا

بسیاری از فعالان در حوزه بهینه سازی سایت پس از انتشار محتوا کار را تمام شده می دانند در صورتی که پس از انتشار محتوا کارهای زیادی باید انجام شود تا آن محتوا جایگاه خود را در بهترین نتایج گوگل پیدا کند.

اقدامات زیادی پس از انتشار محتوا باید انجام شود و این کارها تضمینی برای حضور طولانی مدت محتوای شما در صفحه اول گوگل می باشد.

سخن آخر

در این مقاله ابتدا با مشکلات و اختلافات رایج بین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو و کارفرمایان آشنا شدیم. سپس به خدمات سئو سایت آکادمی تیکال پرداختیم و در ادامه روش انجام یک پروزه سئو را برایتان بازگو کردیم. در صورت تمایل برای مشاوره یا استفاده از خدمات آکادمیتیکال در زمینه طراحی یا بهیه سازی سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *